Retourneren
Het retourneren van de Quality Heating producten kan binnen 14 werkdagen. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als u de volgende punten stapsgewijs doorloopt, kunnen we u het snelst en best van dienst zijn bij het retourneren van uw product.
- Bespaar uzelf veel tijd en moeite en lees voordat u uw product retourneert aandachtig de retourvoorwaarden. Daarin vindt u informatie over onder andere schadevergoedingen en niet-retourneerbare producten.
- Voldoet uw product aan de retourvoorwaarden? Neem dan contact met ons op via telefoon 072- 808 0179 of e-mail: [email protected]
- Is het terug te sturen product van pakketformaat? Dan zal onze medewerker u het adres geven waar u uw product naartoe kan sturen.
Let op: producten terugsturen doet u op eigen kosten en op eigen risico. Is het te retourneren product van groot of extra groot formaat of wilt u een pallet retour sturen, dan kunt u aan onze medewerker doorgeven welke afhaaldatum u het beste uitkomt. - Geef aan onze medewerker door of u het aankoopbedrag teruggestort wilt krijgen of een vervangend product wilt ontvangen. Een terugstorting vindt meestal binnen enkele werkdagen plaats (en uiterlijk binnen 30 dagen). Bij een ruil geldt dat, als het vervangende product goedkoper is dan het oorspronkelijk bestelde product, u het verschil terugkrijgt; is het duurder, dan moet u het verschil bijbetalen.
- Wanneer dit mogelijk is, zorgt u er dan voor dat het te retourneren product in de originele verpakking zit of verpak het dusdanig dat er geen beschadigingen kunnen ontstaan. Het product dient vrij van gebruikssporen te zijn en compleet met alle handleidingen en eventuele accessoires retour gestuurd te worden. Neem bij het verpakken als uitgangspunt dat de buitenste verpakking (omdoos) het product en de verpakking daarvan tijdens transport goed moet beschermen. Zie voor meer informatie de verpakkingsadviezen hieronder.
- Zodra we de retourzending ontvangen hebben, controleren we of deze compleet en intact is. Als alles in orde is, storten we het aankoopbedrag terug of versturen we het vervangende product. Indien het vervangende product duurder is dan het oorspronkelijk bestelde product (en u moet bijbetalen), wordt het vervangende product verzonden zodra we de bijbetaling hebben ontvangen en verwerkt. De retour kosten dient u zelf te betalen.